Followers

05 May 2012

semakin hari semakin jauh

selamat malam to all..

sy xtau la pe kne ngn hubungan kami skunk ni..

da rse semakin jauh sgt..die ngn cara die sy ngn cra sy..

hri ni b'gado lg sebab die xg kje melepak punyer psl smpai pg

so hri ni xg kje..bgg nye sy!da la smlm die ckp nk tdo dlm kol 9.30 p.m

tup2 kantoi pg ni die kua lpak.sedihnya sy!sy btol2 frust gle ngn die skunk ni..

sjak2 akhir ni die byk berubah.dlu xde camni.sy xtau nk bt pe da skunk..

sgt2 kecewa ngn sikap die..bkn xleh lepak tp smpai kn xg kje lepak pe cam2..

saya da xleh pk..Ya Allah Ya Tuhanku tenangkan la hati & perasaan ku skunk ni

tunjukkan la jalan kepadaku Ya Allah hanya pada mu ku bersujud.Amin Ya Rabbal Alamin..

 

mood: serabut, sedih..(T__T)

8 pengomen tegar:

SarahSyafiq said...

doa banyak2, nora. dugaan orang bertunang kan.

nora saniey said...

@SarahSyafiq:2la sarah kne btol2 kuat utk slmtkn hbgan ni..kn hebat btol dugaan bertunang ni..

[az azhari]™ said...

sabar eh nora. dia tgh cuba sesuaikan diri dgn kehilangan tu rsnye..

Qyla Aqilah said...

talk to him heart to heart..masa ni komunikasi berkesan sangat penting..semoga tuhan mudahkan segalanya..:)

e k i n ♥ y u s r i said...

dugaan bertunang memg cm2
kne sbr je

MrS dOdOt_ShyG said...

bykkn bersabar nora.. dugaan org bertunang mmg cmtu.. same cm rinie jgk dlu.. lg 2 mggu nk kawen, kitorg gado bsar.. alhamdulillah dgn berkat kesabaran sumenye berjalan dgn lancar.. kamu kne kuat ye nora..

LydSunshine said...

Salam, nak menyampuk boley??

Dia tgh serabut tu kot. Pekata, biar dia buat je apa yg dia suka dan nora jgn query langsung apa dan ke mana dia buat. Nanti bila Nora tak peduli, dia akan dtg cari. Jgn risau, kalo jodoh tak ke mana. Good luck ye dik? Akak doakan kebahagiaan awk.

Cik Tqah said...

sbr.. tu je yg bleh ckp..memang dugaan..sm la cm me n mr lebah.. minggu ni je 2 kali gaduh.. bile pk balik gaduh psl mnde kecik je.. pompuan ni kdg2 emo lebih.. biase la..mood xstabil

Post a Comment

dah baca kn entry sy?mehla komen..thanks guyz..lol.