Followers

12 May 2012

Selamat Hari Ibu buat Ibu tersayang

Selamat Hari ibu utk mak sy yg tersayang HAJAH AZIZAH BINTI HJ WAHEE...

adik syg mak sgt2..mak la wanita yg terhebat,tercantik dan segalanya2 adalah mak..

terima kasih kerana melahirkan adik didunia ini mak..

luv u so much..mak adalah segalanya2 bg adik..

adik tau mak mst sedih nnt ble adik kwen..adik pon cam2 jgk mak..

tp ape pon yg jd adik tetap utama kn mak..syg mak lbih dr segalanya2..

syg mak...muahhhh....

 




















untuk arwah bakal ibu mentua saya pula saya sedekahkn AL-FATIHAH untuk arwah.

semoga rohnya dicucuri rahmat.Terima kasih ibu kerana melahirkan seorang

ank lelaki yg akan menjaga saya sepanjang hayat.terima kasih diatas

restu yg telah ibu berikan kepada kami..insyaallah saya akan menjaga

anak ibu sebaik mungkin..saya sayang ibu Fuziah...

Al- Fatihah..

0 pengomen tegar:

Post a Comment

dah baca kn entry sy?mehla komen..thanks guyz..lol.