Followers

21 June 2015

Salam Ramadhan (^_^)

Assalamualaikum & selamat berpuasa bt smua  (^_^)

ohhh lama betul la xbukak blog..xtau la npe malas sgt la nk bkak skrg ni

bz mmg bz tp nth pe yg mmbuatkan sy mlas pn sy xtau..huhu

nk cte mmg byk tp xpyhla yer..citer yg sng2 sudah...

nk update psl dri sndri xde la yg mnrik pn..sy still ank sorg..

ank pun da nk msuk 2thn 09.07.2015 ni..nak tambah?????

memang nak!!tp memandangkan ank sy tu uii lasak ya amat

sampai sy yg xske berlari ni jd ske berlari plak sbb nk kjar die!

huh!!tu ank sorang kalo berdua kami laki bini mmg kne masuk acara pecut!

tunggu la ank sy 3thun dlu bru bleh bg adik eh..tp ble tnya ank sy :

                     mama: iqee nak baby x?
                     iqee:   xnak (smbil geleng2 kepala)

setiap kali tanya memang tu jawapan dia..hahaha tp ble nmpk baby ske plak nk 

peluk2..aisshh mcm2 la iqee ni..mama xkisah awk nk berlari ke sna ke sini syg

berlari la semahunya dari tgk awk xsht tu lg bt mama papa susah hati..

ni je cter sy..mcm xbest je kn..hahah tulaa da lama xmnulis jd kekok plak

hahaha..xpe nnt sy peram cte lma2 skali tlis byk ckit entry..

oklaa daaa selamat berpuasa...

payung sikit latest pic family sy..(^_^)



2 pengomen tegar:

IMaH said...

lamanya tak baca cerita awak. Dah besar dah anak.nak masuk 2 tahun dah.

nora saniey said...

@IMaH:tulaa imahhh lmaaa sgt kn!!hahha mlas btol nk menaip skrg ni..hikhik sbb kje bkn mngadap pc..

Post a Comment

dah baca kn entry sy?mehla komen..thanks guyz..lol.