Followers

22 May 2011

~AsId mAn~

hi frenz!!smile like me oke..no tension2...xbaek utk kesihatan kte..

tjuk entry cam best Asid Man yer...pe kaitan asid man ngn saya?

xde kaitan pon..hehe..cuma da ckit slh phm ngn asid man ni...

cam ni cte nyer...cer cte cer cte...hikhik

ptg smlm ahad kt traffix light ptrjya otw blik umh dr hntr Mr.Ejam ku..

tgh syok2 lyn lgu smbil mnggu lampu b'tukar hjauuu,

tbe2 sbjik mto bhnti sblh kete saya..(sorg p.cik + sorg bdak muda,myb ank dia kot)

saya pon bt xtau je..tb2 dgr cermin kete diketuk!!OMG!!

teringat kes simbah asid yg tgh hot 2..mnyebabkan saya pon tkut..nk bkak xnk cermin tgkp ni..

kg bkak2 tkut plak kne simbah asid,dlm 5 saat b'pk sy bkak jgk cermin,tp ckit jer..

bg nmpk mata jer..hikhik..so ni dialog antra kami:

bdak muda:'kak nk tnya la cni kt mne da petronas?'

saya: dlm hati(oh tnya petronas ker,tp btol ker?ke sje pancing ni?ntah2 taktik simbah
asid kot ni..tp xkn la 2 org?dlm paper sorg jer..2 pon muka india..ni melayu)
saya pon pndg muka p.cik2 plak..

p.cik:' mto ni myk nk bis da'..

saya: erm btol ker ni?xpela mgkin btol myk da bis..pape b'laku redha je la..
'ok p.cik umh sy dkt petronas p18..p.cik bleh ikut sy..sy tnjukkn jln'
(tp dlm hati ni tkut jgk)

so da smpai petronas,rupanya pak cik 2 btol2 isi myk..dia dtg kt saya n ckp'tima kasih ye nak'

oh sungguh terharu..maafkan saya p.cik kerana salah sgka td...(^_^)


3 pengomen tegar:

Rara said...

takOt gak weyh..
kes simbah asid nie..
exec opis aku da kena sorang..

nora saniey said...

yekerrrr????????????????????pastu jd pa kt dia?

Rara said...

dia da oke da skunk..
nasib baik la asid yang dia kena tu
campur dngan air..
p mmg kna berhati2 la skunk..
sO dangerOus!!

Post a Comment

dah baca kn entry sy?mehla komen..thanks guyz..lol.