Followers

27 January 2011

nur irdina arulniza





ha...ni la gmbr aku mse kecik2 dlu...comel kn...hahahah....klakar jer...no2...dis not my pic...
ini adalah pic ank buah ku...yg paling rapat ngn aku...g mne jer semua nyer kne bwk dia..klo xbwk dia akn mgmuk smpai aku t'pksa bwk dia jgk!!..klo xbwk cian plak tgk dia melalak...xsmpai hti tgk bdak nangis sbb nk ikut aku....ciann kn...Nur Irdina dilahirkan pada 05.06.05 time dia lahir aku form5..lgpon duk asrama xjmpa sgt la ngn baby ni mse die kecik2..ble aku da abis sekolah..aku duk ngn abg aku kt Lumut..so time ni la si dna ni rapat ngn aku..
aku cte pasal dna ni bkn pe sbb aku t'lalu rindu dia...mcm lme je rse xjmpa dia...miss her damm much!!!


ni pic time umo die 3 thun...sgt comel la dier...



skunk dia dah sekolah..bru 6thun da kne g sekolah..pndai mngaji,membaca 2 lom bleh lg la..tp doa mkn sememangnya dia hafal...hikhik..bdak2 skunk bjak..yela kcik2 da hntr g sekolah..xmcm org zaman dlu2...dunia da maju........................


2 pengomen tegar:

I.e.R.a said...

hahahaaa..
dina mmg comey pun...
cmey sket la dari tok chu dia...
huhuh

cik nora said...

hahah dian la mu...

Post a Comment

dah baca kn entry sy?mehla komen..thanks guyz..lol.